Wednesday 25 May 2011

urban legend..seram...huhu


aku pown tak taw biler aku strt bce ceter2 nie...klo dew yg tak taw urban legend nie pew...meh aku terang an sikit..yg aku phm sal urban legend...eh..jap..aku nk tulis sal aku nari poco2 tadi...erm..tk pew..next post aku cter sal poco2...hehehe..

urban legend nie adalh cter2 seram luar negara..cm kita kt malaysia nie femes cter hantu an..cos hantu kat malaysia nie,,major kita pggil ngn name yg sme...cm pontianak n sebagainyer...sme la ngn urban legend nie...p..yg menarik sal  urban legend nie...certain cternyer bermula kat tmpt len..p people from others country also can relate with it..acecece..speaking la plak..hehehe...dah phm??..hehehe..

meh aku bke cter..yg aku bce ari tue a..bila aku ingt lek aku rse tkot giler...p aku kuat an iman aku n alwyz remember that i have Allah in my side.. =)...korg mesti gelak an aku an...yg aku bce nie...dye dew cre2 pggil certain2 urban legend nie aw..so secara automatik aku ingt smpi skrg...p jgn riso..aku tak kan cter cre2 dye...byk lak bebel..hehehe..ok...start now!!!

1-bloody marry..
aku lpe nme dye pew..marry or something else...p bloody tue memg adew la...n aku lpe urban legend nie asal dr mne...cter nyer cm nie...marry nie jatuh sakit n koma..cm takde harapan nk bgn lek...so family dye nk tak nk kebumikan...p family dye dew letak tali cm bersmbung ngn loceng kat kubur dye..kot2 dye sedar n tarik tali 2 tok bunyi an loceng..so family dye taw la an dye dah sedar..(hope korg phm)..huhu..malangnyer..dye memg sedar..p aku tak taw la npe...sme ada family dye lmbt gali lek kubur tue or tak dgr bunyi loceng 2...dye tk dpt diselmt an...biler family gali lek kubur dye..dye dah mti..tak silap aku dew kesan cakar kat keranda menandakan dye cuba untuk lepas an dye...
kisah ini menjadi urdan legend biler ada cara2 untuk tgk dye...dgr ceter..ada yg berani cuba..n lporan menyatakan..boleh mengundang kematian kerana legend nie muncul dengan keadaan yg amat menakutkan...
2-blue baby..
rsenyer la..hehehe..bayi nie telah dibunuh oleh ibunya sendiri..aku lpe cm ne dye bunuh...n sme ada mk dye bunuh diri pas tue pown aku lupa...urban legend kerana..ada cara pggil dye...dgr cter...kita tak nmpk dye cos upacara pggil dye dalam keadaan gelap...dalam keadaan tgn kita cm gendong bayi..korang taw an cm ne..upacara bermula dgn paggil...pas tue..korg akan rse tgn korg berat..cm dew bayi yg korg gendong...makin lme makin berat..klo korang jatoh an byi tue..korang akn dicalarkan dgn kaca kat tgn..klo korg jatoh an dye 3 kali..erm...korang akn di bunuh oleh byi tue...

seram la lak aku nk tulis pnjg2 nie...huhu...byk cter nyer...klo korg nk taw ag...leh cri kat internet...huhu...den nk upload gmbo pown den takut..yola...den teringat2 cri pggil dorg 2...eh..Ya Allah..ampunilah dosa2 ku..Amen...
klo nk taw lebih lnjut..leh cri ye..just nk kongsi2 je nie..=)

No comments:

Post a Comment