Sunday 22 May 2011

awak.. =(


huhu...ANAK MAK!!!!...mle2 dye nie lek umah...nk je aku jerit kat dye...ANAK MAK!!!..yela...dah a lek awal...padhal leh je lek ari jumaat,,nk gak lek ari khamis...alasan..nk lek awal cos ambik short sem...aku yg training suksis nie lek 3 ari  je..relaks je..hehe..
p sebenonyer...rindu giler kat family..tak terasa lek umah...cmpi umah tgh mlm..soknyer rehat2..mlm g kedai beli brg...soknyer kemas2 brg lek um...huhu..miss my family...huhu
erm..lek ceter lek...erm...mle2 tue dew gak pk bkn2 sal dye lek awal...pk..dye kuor date ngn pmpn len...aku wat la persediaan mental klo2 dye wat cm tue...pas tue..aku pk bek lak..dya an ank laki..memg mk syg lebih pown...n dye memg manja pown...aku taw dah...so..aku tarik lek ap yg aku ckp n aku pk buruk sal dye..huhu...sowi bubu...sowi sgt..huhu...
nie dah dekat 10 hari tak jumpa..mesej je...nk tggu dye lek um 30 or 31 t..aku dah busy ngn training suksis minggu ketiga..latihan menmbak n kawat...erm...tak pew la..sem depan leh lepak sesama gak an...hehehe...
haaa...br ingt npe aku cri duit bebeyk cuti sem nie...sebb bubu aku sem dpn dah thn akhir...huhuhu..sedih lak..huhu..so..den nk cri duit bebyk..n spend mse ng dye bebyk..mksd aku g jejaln..agpown n sem depan dew feskum..mesti best bli bj kat situ..(padahal masjid india ag murah)..hehe..mne2 pown boleh..hehehe...aku nk g zoo negara..bkn tak pernh g zoo...aku pernh g zoo melaka je...zoo johor dah sellu..yela...maahad johor depan zoo..klo takde duit nk g angsana..den g zoo je..hehehe...n kumpul duit sekali nk tunang..hehehe...opssss...member den ckp jgn ckp sal tunang n kawen kat lelaki..cos t mencabar ego dorg...bior dorg strt dulu sal bnd2 nie..ok2..den tarik lek sal tunang tue..hehehe...den harap..impian den tercapai..Amen... =)
doakan ye kawan2..hehehe...

rindunyer..huhu..hope awak lek cpt sikit kt sni..bkn nk paksa..p..erm..tak pew la klo sy sorg je yg rse rindu...lek lmbt2 pown tak pew..hehehe..p series...sy rindu sgt kat awak..sowi.... =(

akan ku biarkan..
dirimu merasuki hidupku...
akan ku biarkan..
cintamu meracuni hatiku..
kerna cintaku terlalu gila..
padamu yang ku cinta..
kerna diriku tak pernah bisa..
hidup tanpamu...
JANGAN PERNAH TINGGALKAN DIRIKU..
JANGAN LEPASKAN AKU..
WALAU...
SETENGAH DETIK HIDUPKU

aku berharap..lagu nie turut meluahkan cintaku..terhadap Tuhanku yang Satu..Allah S.W.T..dan Nabi junjunganku..Nabi Muhammah S.A.W...
'jangan Engkau sesatkan aku setelah Engkau memberi hidayah kepadaku'...
Ameen....

i love my Allah S.W.T n my Rasulullah S.A.W

No comments:

Post a Comment